07sudeeee Merhabalar ilkde stok yapamayı düşünmüyorum bebeğim sever sevmez 1 paketle denicem siz hangi markaları tercih etdiniz Prima Molfix Sleepy bina natural Pure baby
Zumrut___ 07sudeeee normal sleepy kullandım ben ilk iki sene. İki yaşından sonra bimin bezini kullanıyorum çok da memmunum ikisinden de
aslhnkrts9 07sudeeee 1 numara sleepy ve molfix birer paket aldım 2 numara da pure baby aldım hangisini severse artık onla devam edicem pure baby de kalıbı küçük gibi geldiği için 2 numara aldım
Nurr_22_22 07sudeeee ilk sleepy kullandım güzel ama kalıbı dar sonra Molfix kullandim uzun süre ama yeni halini sevmedim pişik yaptı şimdi prima kullanıyorum en rahat ettiğim bez o oldu akma tasma pişik olmadı hiç kızım