Glshh244 Dişlerime tel taktırdıktan 1 hafta sonra hamile olduğumu öğrendim. Diş çekimi olacağı için tellerimi çıkarmalı mıyım yoksa sorun olmaz mı ? Daha önce yaşayanlar varsa destek alabilir miyim?