Bende bu sene şehir Hastanesi’nde çektirdim ve çok memnun kaldım. Hem devlette hem özelde iki kere yaptıracaktim ama devlette çok güzel baktıkları için gerek duymadım özele tekra gitmeye. Bu arada aklınızda bulunsun 12-13 haftalıkken hemen hastaneye kontrole gidip detaylı ultrason için şimdiden sıraya girin. Cunku 17-18 haftalıkken falan giderseniz detaylı ultrasona randevu almak için mümkün değil sıra bulamazsin