Betus1616 suan tam olarak ayni seyi yasiyorum. Uyuz mu isikik mi ne oldugu belli degil ilk nasta koltuk altimda kalcalarimda cikti sonra boynuma sonra kollarima indi. Gecen hafta carsamba gunu cildiyeye gittim cikdim cok kuru diyip nemlendirici verdi gonderdi. Sonra dedi eger gecmesse oazartesi sali gunu gel dedi bugun gittim ama megersem resmi tatilmis yarin tekrar gidicem. Bende 22 haftalik oluyorum yarin umarim kotu bisi degildir. İnsallah isilik felandir uyuzssaxskinti cunku bide kasindikca kasiyo bi ueri kasiyinca diger yerler bild kasiniyo sanki sey gibi o yerde yanma batma hissi oluyo sanki igne batiriyoms gibi oluyo kasiniyo resmini bi atsana kuuzm kolunun bakayim ayni mi yarin doktora gidince sana da haber verirkm ama sende mutlaka doktora git ben doktoruma sordum cildiyeye git dedi ozelden ya da burdan bi at kuzum bende atsyim bakayim aynilar mi