sblkrtt bende de sabah kahvaltı yaptıktan sonra oluşan bulantı hiç geçmedi malesef yiyorum ama sanki birşey yememişim gibi ağzımdaki tat ve aşırı bitkin halsizim son günlerde özellikle yürürken hareket halindeyken kasıklarda batma hissi başladı 🤷🏻♀️