Kızlar herkese merhaba 20 haftalık hamileyim cumartesi günü ekolde doktor randevum vardı doktor herşeyin normal olup bebeğimin beyninde 2 tane 8 mm kist olduğunu ayrıntılı ultrasonu hemen yaptırmam gerektiğini söyledi aynı zamanda ilerleyen haftalarda kaybolabileceğini de ekledi bu durum daha önce başına gelen var mı