Yunel canım ben cam Sakura perinatolog takipliyim şuanda 37+2 oldum 24. Haftamdan beri oradayım bende ilk kez devlette doğum yapıcam gerçekten fıyatlar aşırı yüksek ama benim bebegım rahatsız diye geçtim cam sakuraya doktorumla vedalaştım ama benim doktorum özeldi muayene sezeryan doğum olmuş 43 bin istedıgım hastanede bizde bir şekilde ödeyecektik artık kredi çekerdik sanırım ama çok memnunduk doktordan bu 3. Gebeligim kızım şuanda herseyden daha önemli beni hangi doktor kesip dıkıcek umurumda değil yeterki kızım eminellerde olsun cam sakurada gerçekten çok donanımlı son sistem bir hastane o yüzden oradayım ama ben çok memnunum yanı 24. Haftamdan beri 29 itibari ilede her hafta kontrole çağırılıyorum 🥹 rabbim bebeklerimizi sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin 💕