Merhaba 6+4 deyim beta değerim geçen hafta istenilen değer de olmadığı için doktorum sağlıklı gitmiyor bebek dedi ve kürtaj için çağırdı başka bir doktora gittiğim de ise kese çapım haftamla uyumlu bebek yolku oluşmuş evet beta değerin sınırın altında yani 30.000 olması gereken değer 21.370 ancak bir kaç gün daha bekleyelim kalp atışı duyarsak sorun yok duymazsak sonlandırmak gerekir dedi kontrolüm yarın korkuyorum daha önce böyle bir deneyimi olan var mı