Kedisevercan sizi böyle yönlendirmem doğru olmaz ☺️ Benim ilk sezaryen ameliyatım aniden olmuştu kontrole diye gidip iki saat sonra ameliyat masasında buldum kendimi hiç beklemiyordum ve şok geçiriyordum resmen kendimde değildim o yüzden kendimi hazırlamadığım için çok iyi geçti diyemem ama ikincide kendimi hazırlamıştım her zorluğa karşı belkide o yüzden genel olan daha rahat geçti 🥰