Kızlar valla bunun için doktora gitmeye hiç gerek yok inanın. İçim rahat etsin derseniz yine gidin tabi ama. İlk gebeligimde doğum yaptığım güne kadar yandı. Şimdi ikinci bunda da çok fena. Kafamın yarısından mideme kadar komple yanıyorum öksürük de yapıyor, yatınca daha kötü oluyor oturma pozisyonu biraz daha iyi oluyor. Soğuk süt, soğuk soda iyi geliyor diyorlar ama ileri derecelerde sadece o saniye rahatlama sağlıyor, sonra yine başlıyor. Gaviscon double action veya rennie Duo şurup alın. Günde iki üç defaya kadar icilebiliyor. İcmedigim gün yok benim. Allah razı olsun uretenden satandan. Bu arada yeri gelmişken, inanmıyorsunuzdur da yine söyleyeyim, mide yanmasıyla bebeğin saçının bı alakası yok. Kızım kel doğdu. Bu da kel olur eminim ☺️