Ayse_gul46 öğrendiğim gibi başladık 😆 anca da yetişti diyebilirim her ay azar azar aldık. Hepsini bilmiyorum ama yenidogan için 10 takım aldım, 1 tane 10 lu hastane çıkışı seti aldım, 8-9 tane zibin aldım. Kuzenim yeni doğum yapmıştı onunla konuştum yenidogana çok ihtiyaç olduğunu söyledi zaten mantıken sürekli kusucak belki kakası gecicek filan üst değiştirmek gerekicek diye bende bu şekilde aldım 😊 onun dışında 3 ay, 6 ay, 9 ay ne bulduysak ne begendiysek aldık az az.