Kenan1403 nazlımı olacaklar inatçımı bilmiyorum ama benimki sanırım beni baya zorlıycak gibi duruyo daha şimdiden çekiyorum 😂 daraldım bunaldım eşimde diyo masal da böyle değildin niye bunda bu kadar kötü oldun diyo ayağa kalkamıyorum oturduğum yerde bile rahat dönemiyiyorum ya emek yiyemiyorum su hak getire zaten mide yanması vallahi zulüm gibi geliyo bi gün ağlıycam geçen gözlerim doldu eşim var diye tuttum kendimi valla çok zor geçiyo bu hamileliğim benim de 😔😔😔