İki sene önce oğlum sezeryanla doğdu ve şimdi kızım da sezeryan olucak bende herkesten 2. Daha zor oluyo diyorlar birde arasında fazla zaman olmayınca çok zor diyorlar ilkinde bende üç güne ayaklandım çok çok iyiydim ama şimdi aşırı tedirgin ve stresliyim sizce zaman açısından benim için daha mı zorlu olur fazla bi ara olmadığı için