SeydaaYlmz sedseda 2 kere doğum yaptım biri 39 haftada biri 40 ikisinde de hiç çatı muayenesi olmadım taa ki doğuma gidene kadar acile doğuma gidince oldum
SeydaaYlmz sedseda ikisininde pozisyonu hep gittiğimde baş geliş diyorlardı herhangi bir sorun da yoktu sancım falan olunca direk muayene edip odaya almışlardı. Yani pek bir fikrim yok açıkçası çatı darlığı ile ilgili