Kızlar 37+6 yız yalancı sancılarım vardı adet ağrısı gibi oluyor gün içinde yaklaşık 2-3 haftadır bugün süresi biraz daha uzun olmaya başladı şuan da da mide bulantısı başladı acaba doğum belirtisi mi mide bulantısı yaşayan var mı bu haftalarda bazı bloglarda açılma mide bulantısı yapabilir falan yazıyor başına gelen varsa yazabilir mi?