Arkadaşlar benim gebelikten önce de vücudum da alerjim vardı belli dönemlerde kaşıntı oluyordu bunun içinde Allerset hapını kullanıyordum geçiyordu fakat şuan gebelikten kaynaklı bu hapı kullanamiyorum doktorum kullan dedi ama korkuyorum siz bu durumu yaşadınız mı veya ne yaptınız