Fbnyt Beliz79 ben herşey organik herşey mükemmel herşey çok iyi ben herşeyi organik kullanıyorum diye bir iddaa atmadım ortaya şekerim sizi niye kastı bu kadar anlamadım 😂
Fbnyt Beliz79 doğrudur tabiki size de saygı duyarım elhamdülillah öyle bir karaktere sahibim… Oda sizin kararınız size de mutluluklar 😂