EnsarA Merhaba sevgili anneler/anne adayları. Gebelik öncesi reflü problemim vardı ama bu haftalar itibari ile aralıksız yanma sorunu yaşıyorum su bile içemiyorum dersem yeridir. Bununla ilgili hızlı ve etkili önerileriniz varsa lütfen paylaşın🥹
Yenianne7 EnsarA 30+6 dayım özellikle geceleri yanıyor zaten yemek yemek zulüm gibi oldu doktorum rennie diye bir şurup yazdi henüz kullanmaya baslamadim ama inşallah faydası olur, mutlaka doktoruna söyle illa ki bir çaresi vardır, Allah kolaylık versin 🌸
yelitoo merhaba benimde aynı şekildeydi doktorum panto diye ilaç verdi işe yaradı isterseniz bir danışın doktorunuza , bende 25+4 gebeyim
Jalovemes Yenianne7 banada rennie şurup verdi 5 kutu verdi başta anlamadım neden bu kadar çok verdiğini bitiremem diye düşündüm ama şuan onsuz duramıyorum sabah öğle akşam bide gece yatmadan içiyorum yatarkende dik şekilde yattığımda daha rahat yatıyorum
EnsarA Yenianne7 hamilelik öncesi reflü problemim vardı zaten rennie tablet ve mide koruyucu mutlaka kullanıyordum ancak hamilelik süresince bıraktım ilaçları şimdilerde aşırı arttı yanma problemi. Doktoruma danıştım Pulcet tablet önerdi .