@Nagis2108 için rahat etsin diye şu şekilde de yapabilirsin ben 4+4 de keseyi görmüştüm doktor bu iyi bişey en azından dış gebelik değil kese oluşmuş demişti ama bebek oluşmamıştı daha , 6+6 da hem bebek oluşmuştu hemde kalp atışını net duymuştuk :) insan sabırsız olabiliyor aklında kalacağına git daha iyi