Merhaba kızlar, kısmetse 2 gün sonra epidural sezaryen ile ikiz bebeklerimi doğuracağım ama forumda hep spinal sezaryen tecrübeleri hakkında yazılmış… Aranızda epidural sezaryen olan var mı? Süreç nasıldı, kolay mıydı? Tecrübelerinizi paylaşırsanız çok mutlu olurum 🙏🏻