hatice_x çok memnunum. Daha önceden kadın doktorcuydum fikrim değişti kaç tane doktor değiştim memnun kalmadım. Ama Ahmet padak gibisi yok bence hem alanında çok iyi hemde çok ilgili. Gecistirmiyor insanı ateş almış gibi girip cikmiyorsun odasına her şeyi detaylica anlatıyor açıklıyor şikayetlerini dinliyor çözüyor . Bı kaç doktor değiştim hem kadın hem erkek en iyisi bu yani karar kildigim cumartesi yatisim olacak ins. Bebeğim makat geliş olduğu için sezeryan olacağım. Ama normal doğum da da çok iyi estetik dikiş atıyor