Freefam Kizlar 6+6 dayim dun aksam ve bu aksam pembe renkli akintilarim oldu korktum idrar yolu enfeksiyonu oldugumda da boyle akintilarim olurdu hamile degilken yasayan var mi normal mi acaba 😢
Cankuss35 Freefam hamile olduğunu öğrendikten sonra doktora gittn mi ? Gitmediysen mutlaka git ve bu durumu bildir
071018 Freefam hamile değilken belki ondandır ama hamileyken normal değil acile yada doktora gidin yarn ayakta çok durmayın yatın dinlenin
Esin_16 Freefam 6 haftalığım. 4 gündür leke görüyordum. Normal demşşlerdi suan düşük yapıyorum. Korkutmak istemem ama görünün doktora
aslansmommmm Mutlaka doktora gidin burda kimsenin yasadiklariyla ayni sonuca varamazsnz Allah sorusun