Kızlar 6 haftalık hamileyim. 4 gündür kahverengi leke görüyordum 2 kez de doktora gittim normal denilmişti. 2 gün öncede Bebek duruyordu kesede normaldi. Bugün kanamam başladı hastaneye gittim bu defa da kese var bebek gelişmemiş daha. Sancı ve kanama normal değil dedi doktor. Bugün beta 700 küsür çıktı düşük ama çok kötü değil,2 sonra kontrol edelim betayı dedi. Doktorun hoşuna gitmedi yani sonuçlar. Seruma rağmen sancım dinmedi. Eve geldim suan düşük yapıyorum. 2 parça düşürdüm 😔😔😔