AGuler 30+0 dayız ve gece sol mememin ağrısından uyuyamadım, semret şişkin ve dokunamayacak kadar çok ağrıyor. Böyle bi durum yaşayan var mı? Normal mi acaba?
Melekozge Ben düşük yaptım ama bende de ağrı var ultrasyon çektirdim bı sorun çıkmadı bilmiyorum ki canım inşallah kötü bir şeyimiz yoktur