Guzelanne3435 göğüs hastalıkları doktorum astım alanında 1 numara. Çok doktor değiştirdim ama kendi doktorum kadar memnun kalmadım. Şehir dışından bile gelen hastaları var.
Bebek büyüdüğü için cigerlere baskı yapıyormuş sürekli solunum testine giriyorum. Ama işte çok zor çok kötü bi durum