HilalzdemirEr Son adet tarihim 23 nisan sata göre 34+3 iken ultrasyonda 32+3 çıktı hep düzenli ilerlerken neden böyle oldu 🤷🏻♀️ Nst ye bağlıyacaktı doktorum 15 gün sonra gel öyle bakalım dedi bi sorun mu var anlamadım 🤦🏻♀️
Yildizim HilalzdemirEr Benim de sat ile ultrason arasında tam 3 hafta var ve biz ultrasona göre gidiyoruz. Bir sorun olmadığını söyledi doktorum
Emis Bizimdw sat’a göre 38 haftalık olmamız lazım ama ultrasonda 37 haftalık çıkıyoruz. Bebeğimizin minyon olduğunu sorun olmadığını söyledi doktorumuz
HilalzdemirEr Yildizim sizin kaç haftalık 3 hafta çok fazla değil mi acaba bebek gelişirmiyor mu diye aklıma geldi benimde
Yildizim HilalzdemirEr benim geç döllenme. Adetlerim hiç düzenli değildi o yüzden son adet tarihim ile ultrason birbirine uymuyordu en baştan beridir
HilalzdemirEr Yildizim benim tüp bebek tarihim doğru şimdiye kadar hep aynı tutuyordu işk defa 2 hafta fark çıktı
Yildizim HilalzdemirEr Benim düzensizlikten kaynaklıydı. Burda birkaç postta okumuştum son haftalara doğru o aradaki fark kapanıyormuş