Uçakla yapılan yolculuklar için doktorlar gebelikte bir risk olmadığı müddetçe izin veriyorlar ama arabayla yapılacak yolculuklar için 1,5 saatte bir mola vermenizi ve yürümenizi söylüyorlar haliyle yol süresi de iyice uzuyor öyle. Ben uçakla yolculuk yaptım gebeliğimin başından beri bir sorun da olmadı çok şükür. Ayrıca uçakla yolculuk yapacaksanız 29.hafta itibariyle doktor raporu isteyebiliyor hava yolu şirketleri haberiniz olsun.