Bu haftalarda süt gelebilir, biliyorum. İlk gebeliğimde nokta şeklinde filan oluyordu. Ama 2 gündür atletimde ilk gebeliğimde emzirdiğim tek göğsümden yoğun olarak süt geliyor. Sıkmamak gerek diye sadece dokunuyorum, yine geliyor. Çarşamba günü doktor randevum var. Endişelenmeli miyim acaba :(