Merhaba 32+2 haftadayım artık akşamları karnım patlayacak gibi oluyor birşeyler yemek istiyorum ama bu durumdan dolayı yiyemiyorum aşırı bir doygunluk hissediyorum.. bu durumu yaşayanlar belki içinizde vardır işe yarar bir çözümünüz var mı :( gece de uykularım yok hep kesik kesik uyuyorum napacağımı bilmiyorum hiç