Altin ben burda bi arkadaşta şu yazıyı okumustum; özelde müşterisiniz, devlette hasta. Inanılmaz haklı buldum bu yorumunu bende sizinle aynı düşüncedeyim temiz bir hastane ve iyi bir doktora bulduktan sonra özel bırakın 20 30 binleri 5 bin bile olsa neden vereyim ki diyor insan. Ha içerde eşiniz kalıyor muamele farkı belki var ve oda tek kişilik özelde ona biseu diyemeyeceğim ama 🤣