Kızlar ikinci gebeliğim . Birinci sezeryanımda genel anestezi ile oldum. Daha düşünmüyorum belden olandan yapacağım. Şöyle arkadaşlar genel olduğumda ameliyattan sonra odaya çıktığımda karnımı bastırdılar onu tekrar yaşamak istemiyorum bana hemşire yarım bayılsaydın hissetmezdin demişti. Ay uzun oldu kusura bakmayın yanı sorum şu yarım bayılanlar odaya çıkınca karnını bastırıyorlar acımıyor mu? Üç haftam kaldı aydınlatın tek düşüncem o başka harika geçti o süreç