Tugbacds Aytug0101 amin canım inşallah sen stres yapma ama belki sadece yerleşme bebeği de kendini üzme
Aytug0101 Ben gittiğimde çok erken daha keseyi göremeyiz artık 5haftadan sonra görürüm dedi bu hafta gidecem