Anneler merhaba ben yarın 32 oluyorum ve küçük de bir çocuğum var kreşe gidiyor hiç dinlenemediğim için çalışamaz alıp doğuma kadar yeni bebeğime hazırlık yapıp dinlenmek istiyorum. Sorum şu yarın ayın 2 si bizim maaşlar muhasebeden yapıldı 14 üne maaşımı almam lazım ama izne ayrılırsam bu ay maaş alabiliyor muyum? Ve bu süreçte ödemeler nasıl olacak bilgisi olan var mı doğumum şubat ortası görünüyor bir aksilik çıkmazsa. Aylık taksitlerin var eğer alamayacaksam çalışmaya devam edeceğim bilen biri aydınlatabilir mi 🙏