Beyzahmsr Kızlar yaklaşık bir haftadır sol bacağımla kasığım arasındaki boşlukta ağrım var , ama bugün çok fazla ağrıyor ve bütün bacağıma vuruyor bu ağrı yürüyemiyorum. Yaşayanınız oldu mu bir şey söyleyin lütfen 😭
Beeyzanurr Beyzahmsr ay bu postu acmak icin geldim buna denk geldim 19 haftaligiz bizde sanki bacagim kökünden kirilmis gibi yuruyemiyorum ne yapmak gerek
Tutka Beyzahmsr bende öyleyim yaa geceleri daha da artıyor uykudan uyandırıyor Ağrı resmen neden oluyor bilmiyorum
Beeyzanurr Beyzahmsr benim de belimde fitik var hemde bacaga giden sinirleri sikistiran bir fitik sanirim ondan oluyor
_ruyaninannesi_ Beyzahmsr doktoruna söyle ama benim normal denildi her insanın hamileliği farklı bişey diyemem
Beyzahmsr Beeyzanurr Dayanamadım acile gittim çok şükür hamilelikte olur doğurana kadar yaşayacaksın dedi . Yani normalmiş.
Beyzahmsr Tutka Gebelikte normalmiş bebek büyüdükçe siyatik sinire yükleniyor bele yükleniyormuş doğurana kadar yaşarsın dedi o yüzden ama yine de doktoruna söylemende fayda var 🤍