Kızlar gebeliğimin başından beridir rahat bir gebelik geçiriyorum diyebilirim , Kasık ağrılarım gaz sancılarım ara ara olsa da mide bulantısı 1 hafta kadar olup sonrasında geçti çok şükür yalnızca uykudan kafamı kaldıramıyorum 10 haftalık olduk günün yarısı neredeyse uyuyorum öğlen 1 e kadar uyuduğum halde gece uykularım da deliksiz ve sabah kalkmak istemiyorum arada öğlen de şekerleme yapıyorum yarım saat 1 saat kadar sizde durumlar nasıl :)