Denizzasl Spinal Sezeryan sonrası öksürük yaşayan var mı ne zaman özgürce öksürebildiniz ne zaman geçti 10 gün sonra geçti mi acil cevap yazar mısınız
Yagmurr8 Denizzasl sezaryene bağlı bir öksürük oluşmuyor ben oldum ama normal boğazım kuruduğu için öksürük geldi hafif hafif yine öksürdüm biraz can acıtıyor ama öyle devamlı bir öksürük oluşmadı bende. Yaklaşık 15 20 gün sonra rahatlıkla öksürüp hapşırabirsin bi acısı kalmıyor.
Denizzasl Yagmurr8 15 gün sonra geçiyor mu o acı gerçekten mi benim psikolojimi resmen çok etkiledi her an öksürme hissi çok kötü
Yagmurr8 Denizzasl tabi tabi hiç korkmayın ilk 1 hafta zorluyor sezaryen yani bu süre kişiden kişiye de değişebilir siz kendinizi korkutmayın belki normal doğum yapacaksınız, doğum çok farklı ve süprizlerle dolu o yüzden her ihtimale kendinizi hazırlayın ☺️