hanifeq 😆😆13+6 dan selamlar , 7 den buyana mahvolmuş durumdayım , dün gece uyuyamadım en son sabah 5 te kalktım basım çatlıyor kahvaltı hazırlarken oda sadece buzdolanindakileri masaya koyabildim hooop mide bulantısı tansiyon düşüklüğü yattım ağzıma kaç lokma girdi bilmiyorum , 12 bitsin geçer dediler nafile sabah bulantilari azaldı ama eksimeler ağrılar kusmalar devam , daha geçen hafta gece 2 de kalktım midemden sabah kustum kalktım birde ise gittim oturdum sinirimden ağladım nezaman bitecek diye. Yani uyu bu iyi günlerin diyenlerin ağzına yapistirasim geliyor bir gram uykum yok ve çalışıyorum akşama kadar yoğun göz altlarim mahvoldu