Kızlar yarın k.d doktorumdan onay alacağım yaptrblrsn hiç bir sorun olmaz dedi dişim kırık ve dün acillik oldum çok kötüydü bugün tuz vs idare etmeye calsyrm ama çok kötü bir durum yaptıran var mı nasıl bir işlem uygulanıyor beni aydınlatr msnz 17+3 günlük bebiş