Fadime_sisman12 Merhaba anneler iki isim arasında kaldım en iyi kararı verebilmek için öneriniz varmı aynı durumu yaşayan oldu mu birini koysam aklım diğerinde kalacak gibi bi türlü karar veremedik (isimler bana kalsın sadece bu duruma çözümü önerisi olan varmı : )
Gozdecaner Fadime_sisman12 anket açın mavi kırmızı diye isimler sizde kalsın hangısı daha fazla seçilirse o ismi seçin hem bu daha güzel diye yorum yapanda olmaz yazı tura gıbı düşünün 😂😂
Mjgnfdn Fadime_sisman12 bizde iki isim ile doğuma gittik yüzüne bakınca oğlumuzun ikisinide beğenmeyip başka isim koyduk. Aklım hiç diğer iki isimde kalmadı😍
Fadime_sisman12 Anket başlattım katılırsanız sevinirim birde eşimle kura çektik ama hala emin olamıyoruz 😅