kızlaar aşırı bir sancı hissetmiyorum. Arada sırada karnımın üzerinde sertlik ve nefesimi kesen bir baskı gibi bişey oluyor. Açılmam 1 cm. Nstde 90 larda çıkıyor sancım , daha ne kadar gün beklerim . Doktor akşam tekrar çağırdı ama alttan muayene aşırı canımı acıtıyor korkuyorm gitmeye .