Kızlar 1 senedir bebek istiyoruz olmuyor 2 kere gebe kaldım ama kürtaj sonrası sıkıntı çekiyorum me yapabilirim öneriniz varmı soğan suyu yaptım hayit suyu içtim başka ne yapabilirim bu arada eşimde de bende de herhangi bi sıkıntı da yok doktora gittik ovulasyon da yaptık