Elif3535 Günaydın arkadaşlar ben 17+2 günlük oldum fakat hala bir kıpırtı hissedemiyorum bu normal mi sizler kaçıncı haftada hissettiniz bende biraz efham yapıyorum doktor kontrolümüze daha 1 hafta var nasıl dayanıcam bilmiyorum yardım🙏🏻👨👩👧
Roseninmelekleri Elif3535 bende 20 çi haftadan itibaren hissetmeye başladım küçük küçük vurmaya başlamışlardı karnımı şuan 25+5 günlük olduk şimdi daha çok belli oluyor karnım yamuluyor resmen rabbim sağlıkla kucagimiza almak nasip etsin 💁♀️🤰🙇♀️😊
Duyguanneoluyor Elif3535 17. Haftada hissettim ilk şimdi özellikle yemek yerken mutlu oluyo heralde kıpır kıpır 😀😀
Yalinn8 Elif3535 18 de hissettim ama kimseyle kiyaslamayin kendinizi, 24 e kadar hissedilemeyebilinir diyor dr lar, ki bi suru oyle insan da var
Ipek2727 Ben 17+5 de hissetmeye başladım şu an 18'iz ama çok hareketli prensesim masallah 20 haftaya kadar hissedilmemesi normal diyorlar canım
ilkayksck 12 den sonra hafıf hafıff hıssetmeye basladım bende 16 17 iyice pıtırrılar oldu sımdı 18iz sabah ve aksam yemeklerınde yapıyor genelde 😄 gunduz de arada bıde yattgım zaman hıssedyor herlde🤣😂
Seymaemre Elif3535 evhamı gelde bana sor🙈 seğirme seklinde oluyor canım pıt pıt olmadı bana tatlı bişiler ye dene bi ama cokta bekleme 17 cok hissedilen vi hafta değil ben 20 de hissettim
Elif3535 Seymaemre biran önce doktora gidip hiç ordan çıkmayasım var acaba kalbi atıyor mu ordamı bu düşğncelerden kurtulamıyorum neden böyle oluyor
skrsln Elif3535 Ben 20 de minik minik hissettim şimdi 21 de net olarak hissediyorum ama düzenli değil bebeğine göre değişiyor merak etme canım 😊
Elifoo Elif3535 bende 17+ 2 günlüğüm böyle damar atması gibi birşeyler hissediyorum tabi bebeğimin atışlarını başka atış mı bilemiyorum 😊
Seymaemre Elif3535 annelikten sanrm bende oleyım kalp dınleme cıhazı varya ondan almayı dusunuyorum bende ciddi manada
Bilgercan Ya bende 13 haftalık hamileyim bende evham yapıyorum hissetmiyorum diye içim rahatladı çok teşekkür ederim kızlar 🙏😊
gksuaks Elif3535 20+2 haftalık hamileyim ve küçük küçük bir şeyler dışında hala hissetmiyorum. Bir şeyler diyorum çünkü bebek olduğundan da emin değilim :) henüz tekme falan yk bekliyoruzz bakalım..