_Hulya7106 şu an mesajını okurken de cevap yazarken de gözümden yaşlar geliyor, o derecede canım yanıyor ve seni anlıyorum. Sabah doktora gittim bir krem ve fitil verdi ama hala hiçbir faydası olmadı. Evet ilk günden olmayabilir ama hafifletmedi bile. Kanama yok şükür ama öyle bir baloncuk olmuş ki oturamıyor, yürüyemiyorum, tuvaletim gelince daha gitmeden gözümden yaşlar geliyor. Psikolojim alt üst oldu. 34. Haftadayım ben de, daha öncelerde de çok çok hafif olurdu kabız olduğum zamanlarda ama böyle bir şey hiç yaşamadım🥺