tgbadlgzr Ayy gelmiyor 😂 normal bekledik gelmedi büyük ihtimalle sezeryan olacak yarın kontrol var, sizde durumlar ne alemde
-syma1 tgbadlgzr 40+3 de kontrole gittim Normali çok istiyordum Bebek iri ve suyu azalmış diyerek sezeryana aldılar
genc2kizannesi 40+6 da kontrole gittim yarın gel sezeryan ile alalim kendi geleceği yok dedi ve 41+0 da dogurdum
tgbadlgzr genc2kizannesi anestezi doktoru onay vermesi gerekiyormuş öyle denildi bana nasıl oluyor o? Yapıldı mı sizd
genc2kizannesi tgbadlgzr evet yapıldı tahlil verdim anestezi doktoru ile görüştüm ertesi gün sezeryan için evrak veriyor zaten doktor
tgbadlgzr genc2kizannesi yarına yatış verdi doktor bana önce rahim ağzına ilaç koyacakmış normal doğum başlaması için olmazsa sezeryan dedi