annevebebek17 bende şuan 7+1 im canım benimde 5 haftalıktan pıhtıyla kan geldi arkasından kahve rengi lekeleye çevirdi ama hiç bir sıkıntı yoktu, doktorum normal olduğunu söyledi şiddetli ağrı ve çok yoğun kırmızı kanama olmadığı sürece normal bunlar dedi, ve hala arada koyu lekelenmelerim oluyo kısmetse cuma günü kalp atışını duyucam sakın kendini öyle odaklama çevremdede çok fazla böyle olan insanlar var ve çoğunlukla erkek bebeklerde oluyomuş bu benim 2 ablamdada olmuştu ve onların çok yoğun şükürler olsun doğurdular 5 yaşında bile oldular, kötü düşünme olucağı yoksa bile düşüncenle oldurursun progestanını düzenli kullan bende sabah öğle akşam kullanıyorum içini ferah tut kuzum ❤️