Swan97 Kızlar hamileyken pıhtılaşmayı testi yapılabilir mi daha önce yaptıran oldu mu? İlk gebeliğim düşükle sonuçlandı pıhtılaşmadan şüpheleniyorum. Vücudum hep morarır ve bacaklarımda varis var bu sebeple şüpheleniyorum.
Safiye2 Swan97 yaptırabilirsin için rahat eder en azından benim 3 düşüğüm oldu hamile kaldığım gibi kan sulandırıcı iğne ve ecopirin kan sulandırıcı hap başladı doktorum 32. Haftada hapı kestik şuanda sadece iğne kullanıyorum oda doğuma kadar devam edecek bendede pıhtılaşma yatkınlığı vardı
ND2361 Swan97 Swan97 araştırma hastaneleri yapıyor hematoloji bölümü bakıyor bende de. Pıhtılaşmaya meyilim var ikinci gebeliğim 6000 lik ocsapar iğne yapıyorum 40 gün doğumdan sonra yapıp coraspirine gecicem şüpheniz varsa mutlaka görünün gebelikte pıhtılaşma meyilimi daha da artıyor çünkü
Swan97 Hilalhamzaa Hvv68 diyarbakırda öğretmenim. Doktordan talep etmek istiyorum iğne ya da corasprin. İnşallah başlatır çünkü kafamda hep bu düşünce var 😥
Nur7536 Hilalhamzaa haricinde iğne kullandınız mı 32 haftada bırakacam korkuyorum sonra birşey olur diye bana iğne fln demedi
Swan97 Safiye2 inşallah bana da başlar çünkü asla uyuyamıyorum gece hep kafamda geç kalırsam korkusu var
Hilalhamzaa Aysnr11 corasperin dusuk riski olan kanda pıhtılaşma olan hamilelerde 16. haftadan önce kullanılmasında sakinca yok ki zaten öğretmen kendisi muhakkak araştırır ben 3 kere düşük yaptım öneride bulundum herkesin kendi tercihi
Swan97 Hilalhamzaa merhaba bugun doktorum coraspin verdi. Ama nasıl kullanmam gerektiğini bilmiyorum sabah/akşam veya aç/tok. Siz nasıl kullanıyorsunuz nasıl kullanmalıyım
Hilalhamzaa Swan97 ay çok sevindim inşallah sağlıkla ilerler gebeliğin ben sabahları tok karnına kullanıyordum ama istersen eczacınıza sorun