Baybbayb normal benim de çok olmuştu hatta ayağa kalktığım an ağrım başlıyordu hele yarım saat falan ayakta kalayım baya bir süre yatmadan ağrım geçmiyordu ama sizin yazdığın haftalar civarı günden güne azalarak kesildi ilk haftalarda bu şekil olabiliyor kanama olmadıkça normal, doktora da sormuştum hatta kanama olsa bile düşük ihtimali çok az oluyor sadece muayene edip bakmak gerekiyor demişti