Kızlar selam. 37 haftaligim. 3. Doğumum olucak Allah izin verirse. Ama diğer 2 doğumum suni sancıyla başlatıldığı için sancıları çok ayırt edemiyorum. 3 4 saattir belimde adet olacakmisim gibi bir ağrı var. Ovalayinca hafifliyor ama tamamen geçmiyor. Uzaninca daha çok hissediyorum. Kasıklarıma ve alt karnıma çok fazla vurmuyor. Ama belim çok fena ağrıyor. Açılma ağrısı falan olabilirmi?