Ebru0627 Merhabalar ben tüp bebek yoluyla hamile kaldim transferin ilk gününden beri kasik agrim vardi yani bebegimin irada oldugunu hep hissediyordum ama 2 gündür belirtim kalmadi fereksiz mi telaslaniyorum tecrübeli anneler yardim edin
Zeybal34 Ebru0627 benim ilk gebeliğimde belirti yoktu. 5. Günü test yapmıştım çıkmıştı.eylül aynıda sonlandı.Şimdi ikinci transferin 6. Günündeyim test yaptım çıkmadı belirtim yine yok. Ben anlamıyorum yani nasıl oluyor 🤷🏻♀️🤦🏻♀️ 4 gün var kan testine meraklanıyorum.
Deletedmom_85 Ebru0627 benim transfer sonrası 2-3. günlerde kasık ağrısi ve kasık batması yaşadım sonra onlar da kesildi hiçbir belirtim kalmamıştı
Nurbusra_ Ebru0627 bence içini ferah tut benim hiç belirtim olmadı trasnferden sonra kesin olmadı diye düşündüm kan verdiğimde pozitif olduğunu düşündüm 8 yada 9 haftalık olana kadar da belirtim olmadı sonrasında mide bulantısı oldu olumsuz düşünme daha çok yeni bebeğin alışmaya çalışıyo güzel şeyler düşün mutlu ol ki bebeğin de öyle olsun 🥰
Pamuk Ebru0627 Bebisin orada olduğunu hissetmek mümkün degil☺️ Belirtilere gelince aniden başlar kesilir tekrar başlar.Onlara takılmayın.Saglikla kucağınıza alın.
Ebru0627 Tecrübesiz oldugum icin hep bi kasık agrim olacak diye düsümüyordum 2 gündür birsey hissetmeyince telaşlandim işte
Nurbusra_ Ebru0627 bence hiç telaşlanma dediğim gibi hiç belirtim olmadı göğüs hassasiyeti şişlik yerleşme kanaması vs ama şu anda 30 haftalık hamileyim bugünlerin tadını çıkar bence 🥰🙂
Busearslnn tgcaydn tgcaydn 7+1 olduk kuzum benim 5. Haftadan beri lekelenmelerim oluyor ara ara progestan fitil olarak kullanıyorum doktorum normal dedi