SeherYILDIZI2746 Kızlar herkese merhaba mecburen uzun yolculuk yapmam gerekiyor kendi evime gideceğim çünkü ama çocuğumun daha 40′i çıkmadı hiç bu şekil yolculuk yalan oldu mu?
naneliseker_ SeherYILDIZI2746 yani ben 40 gün dolmadan birseu yapılmaz, dışarı çıkılmaz hürmetine inanmıyorum 🥰
Adenala SeherYILDIZI2746 Bir şey olmaz bence arka koltuğa geçersiniz pusette olur bebek emzirirsiniz uyutursunuz yanınıza atıştırmalık falan da alırsınız
Gozdecaner SeherYILDIZI2746 ay dünyanın en kolay yolculuğunu yapmış olursun emin ol daha küçük olduğu ıcın hep uyuyarak gecırıyolar zamanlarını sallanan arabada 😂
MelteM2cck SeherYILDIZI2746 kendi araban varsa tabiki gidersin ama otobüs vs zorlanirsin belki ama uslu bebekse uyuyorsa dışarıda rahatlıkla gidersin
SeherYILDIZI2746 Adenala otobüsle yolculuk yapacağım ama yine de sorun olmaz sadece daha 20′ligi yeni çıktı ve uzun yolculukta çocuğum zarar görmez değil mi?
MorKelebek54 SeherYILDIZI2746 zarar gocegini sanmiyrkum ama hic rahat etmessiniz bence boyle otobuste ki yeni dogum yapmissiniz yeni dogan bebekle zorlanirsiniz bence ama siz bikirsiniz yinede
Hacerozcn SeherYILDIZI2746 ben tavsiye etmiyorum görümcemin oglu 29 gunlukken trafik kazasinda vefat etti hep bana demisti kizini cikarma diye ben cikarmadim bebek arabanin altinda kalip ezilmisti o sira esimde arabadaymis kaninin suzuldugunu gormus cok uzulmustum ya 😑